Opis:
Szukamy zaangażowanych, pełnych inicjatywy, lubiących się uczyć praktykantów i praktykantek. Jeśli jesteś studentem/studentką lub właśnie skończyłeś/skończyłaś edukację i szukasz miejsca, z którego możesz rozpocząć przygodę z e-commerce i marketingiem – aplikuj do nas!
CO ZYSKASZ:
⦿ Będziesz wspierać dział sprzedaży w zakresie bieżącej komunikacji z Klientami zewnętrznymi;
⦿ Wesprzesz projekty e-commerce;
⦿ Nauczymy Cię tworzenia oraz pozyskiwania leadów sprzedażowych;
⦿ Otrzymasz od nas profesjonalne szkolenia, na których poznasz podstawy teoretyczne prowadzenia kampanii marketingowo-sprzedażowej;
⦿ Będziesz brać udział w działaniach z zakresu employer brandingu;
⦿ Wszystkim naszym praktykantom i praktykantkom wystawiamy referencje;
⦿ Jedyne co musisz zainwestować to swój czas i zaangażowanie.
⦿ Wesprzesz projekty e-commerce;
⦿ Nauczymy Cię tworzenia oraz pozyskiwania leadów sprzedażowych;
⦿ Otrzymasz od nas profesjonalne szkolenia, na których poznasz podstawy teoretyczne prowadzenia kampanii marketingowo-sprzedażowej;
⦿ Będziesz brać udział w działaniach z zakresu employer brandingu;
⦿ Wszystkim naszym praktykantom i praktykantkom wystawiamy referencje;
⦿ Jedyne co musisz zainwestować to swój czas i zaangażowanie.
NAUCZYSZ SIĘ:
⦿ Prowadzić działania marketingowe na platformach społecznościowych;
⦿ Praktycznie korzystać z technik marketingu szeptanego;
⦿ Wykorzystywać narzędzia do tworzenia kampanii internetowych;
⦿ Tworzyć profesjonalne newslettery zarówno dla naszych klientów, jak i firm, z którymi współpracujemy;
⦿ Rozpoznawać potrzeby klientów poprzez bezpośredni kontakt z nimi;
⦿ Nawiązywać i utrzymywać biznesowe relacje z klientami;
⦿ Tworzyć szczegółowe profile klientów poprzez wcześniejszą analizę zarówno internetową, jak i bezpośrednią.
⦿ Praktycznie korzystać z technik marketingu szeptanego;
⦿ Wykorzystywać narzędzia do tworzenia kampanii internetowych;
⦿ Tworzyć profesjonalne newslettery zarówno dla naszych klientów, jak i firm, z którymi współpracujemy;
⦿ Rozpoznawać potrzeby klientów poprzez bezpośredni kontakt z nimi;
⦿ Nawiązywać i utrzymywać biznesowe relacje z klientami;
⦿ Tworzyć szczegółowe profile klientów poprzez wcześniejszą analizę zarówno internetową, jak i bezpośrednią.